Wykonując obowiązki administratora danych osobowych określone w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne rozporządzenie o ochronie danych” lub „RODO”) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujmy, iż Towarzystwo Miłośników Historii i Zabytków Krakowa (dalej „TMHiZK”) przygotowało poniższą informację dla osób, których dane przetwarza. Celem przekazania przez TMHiZK informacji jest umożliwienie Państwu oraz Państwa pracownikom skorzystania z uprawnień określonych w Ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych tj. w szczególności z prawa dostępu do danych, prawa do sprostowania danych, usunięcia danych i pozostałych praw określonych w Ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.
Ten Komunikat nie nakłada na Państwa żadnych dodatkowych obowiązków. W zakresie danych osobowych wskazanych przez Państwa do kontaktów z TMHiZK, prosimy jedynie o zapoznanie tych osób z treścią informacji bądź odesłanie tych osób do strony www.tmhzk.krakow.pl
Klauzula informacyjna zgodna z RODO
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej: „RODO”, Towarzystwo Miłośników Historii i Zabytków Krakowa informuje, że:
- administratorem danych jest Towarzystwo Miłośników Historii i Zabytków Krakowa z siedzibą w Krakowie (kod 31ؘ–018) przy ul. św. Jana 12, tel. 12 421 27 83, e-mail: biuro[at]tmhzk.krakow.pl;
- dane osobowe i zdjęcia zbierane są w celach informacyjnych, niezbędnych do realizacji zadań statutowych Towarzystwa Miłośników Historii i Zabytków Krakowa;
- dane osobowe przetwarzane są przez Towarzystwo w celu realizacji zadań w zakresie:
- prowadzenia działalności naukowej i wydawniczej,
- prowadzenia działalności informacyjnej i popularyzatorskiej na temat Towarzystwa,
- prowadzenia spraw pracowniczych, stażów, wolontariatów i praktyk,
- realizacji spraw w zakresie gospodarowania majątkiem,
- wysyłania zawiadomień,
- monitoringu rozliczeń płatności składek członkowskich,
- przeprowadzania analiz statystycznych,
- obsługi Pana/Pani próśb i wniosków,
- przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych;
- dane osobowe przetwarzane przez Towarzystwo w celach realizacji zadań określonych powyżej:
- mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców upoważnionych do tego z mocy prawa,
- nie będą podlegały profilowaniu,
- nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji wniosku/zapytania/usługi itp.;
- w związku z przetwarzaniem przez Towarzystwo danych w celach wskazanych w pkt 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych;
- osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Towarzystwo ma prawo:
- do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
- do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- do przenoszenia danych osobowych,
- do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
- dane osobowe będą przetwarzane przez Towarzystwo przez okres niezbędny do realizacji zadań określonych powyżej;
- Towarzystwo przechowuje dane osobowe członków przez cały czas gdy Pan/Pani jest członkiem Stowarzyszenia, a także po złożeniu rezygnacji z członkostwa w celach statystycznych i archiwizacyjnych.